PÄIVITYS 5.7.2023: Kiitämme kaikkia tehtävää hakeneita! Runsaasta kiinnostuksesta ja saamistamme hyvistä hakemuksista johtuen olemme päättäneet haun jo nyt. Haastatteluun valituille olemme ilmoittaneet henkilökohtaisesti.
Toimintamme kasvaessa haemme toimistollemme Naantaliin
kiinteistösihteeriä
vakituiseen työsuhteeseen.
Etsimme asiakaspalveluhenkistä kiinteistösihteeriä vakituiseen työsuhteeseen Naantalin toimipisteelle. Työnkuvaasi kuuluvat mm. asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja kasvokkain, vastike- ja maksuliikenteen hoito, huoltopyyntöjen käsittely, asukasviestintä sekä muita yleisiä toimistotehtäviä. Toimit tiiviissä yhteistyössä toimistomme isännöitsijöiden kanssa.
Tarjoamme sinulle vakituisen, täysipäiväisen työn sekä mielenkiintoisia ja monipuolisia tehtäviä. Pääset osaksi kannustavaa ja osaavaa tiimiä. Toimenkuva Kreivin Isännöinnissä keskittyy nimettyjen asunto-osakeyhtiöiden isännöintiin arvojemme – palveleva, aloitteellinen, nykyaikainen ja osaava – mukaisesti. Tehtävänäsi on huolehtia asukkaiden ja taloyhtiöiden arjen sujuvuudesta. Toivommekin sinulta muutaman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä.
Miksi Kreivin Isännöinti?
Kreivin Isännöinnissä pääset osaksi kasvavaa ja kehittyvää toimistoa, jossa panostetaan osaamiseen ja parhaimpiin työkaluihin. Meillä pääset kehittymään isännöinnin monipuolisissa työtehtävissä ja osallistumaan itse aktiivisesti toimintamme kehittämiseen.
Panostamme työhyvinvointiin mm. huolehtimalla työkuorman kohtuullisuudesta. Haluamme kannustaa työntekijöitämme terveelliseen elämäntapaan ja annamme siksi mahdollisuuden viikottaiseen liikuntaan työaikana. Meillä voit myös tehdä joustavasti etätyötä.
Odotamme sinulta
- sitoutumista vakituiseen työsuhteeseen
- sitoutumista Kreivin Isännöinnin arvoihin
- asiakaspalveluhenkisyyttä
- hyviä kirjallisia ja suullisia viestintätaitoja
- paineensietokykyä
- joustavuutta ja ongelmanratkaisukykyä
Arvostamme
- kaupallista- tai teknistä koulutusta
- kiinteistösihteerin tutkintoa
- yhteistyötaitoja
- kokemusta Hausvise-isännöintijärjestelmästä ja yleisimpien toimisto-ohjelmien hallintaa
- raportointi- ja asiakaspalvelutaitoja sekä
- hyvää palveluasennetta ja aloitteellisuutta.
Hae tehtävään lähettämällä hakemuksesi palkkatoiveineen 15.8.2023 mennessä osoitteeseen asiakaspalvelu@kreivinisannointi.fi
Tehtävä alkaa erikseen sovitusti sopivan henkilön löydyttyä, joten jätäthän hakemuksesi jo tänään!
Tiedustelut:
Thomas Hacklin, isännöitsijä/yrittäjä: 040 849 2222
Harri Palsila, isännöitsijä: 040 610 2222